Parfémy Hugo Boss – definice mužské vůně

Přestože zástupce parfémů z produkce Hugo Boss dnes můžeme najít i v kategorii vůní určených něžnému pohlaví, pro většinu z nás bude tato začka navždy spojena spíše s  vůněmi pro muže. Přestože v žádném případě ani v nejmenším nechceme stranit kterékoliv značce, nedá se na začátek o parfémech Hugo Boss říct nic jiného, než že ztělesňuje pravděpodobně tu nejkultovnější mužskou vůni, jakou si dnes vůbec lze představit.

Ostře svěží horní tóny citrusů a jablek, sytě kořeněné srdce v duchu organického spojení pelargonií, skořice a hřebíčku, spolu s teplými spodními tóny santalového dřeva a cedru společně představují vůni, která definuje to nejpodstatnější, co se za přinejmenším posledních dvacet let, odehrálo právě v oblasti parfémů pro muže.

Ačkoliv se to z dnešního pohledu, kdy, spolu s některými vůněmi z parfumérských dílen společnosti Lacoste,  Hugo Boss bezpečně dominuje trhu s parfémy pro muže, může zdát poněkud překvapivé, parfémy nesoucí toto jméno za sebou mají poměrně krátkou historii.

Samotnou společnost sice její zakladatel Hugo Ferdinand Boss rozběhl již v roce 1923, ale v té době čistě jako „fashion house“. Původně vešel ve známost především jako místo, kde se dostanete k poctivým a vždy naprosto přesně střiženým oblekům. Jejich úspěch následně vedl v šedesátých letech 20. století k rozšíření sortimentu o kolekce určené pro běžné nošení. Na parfémy potom konečně došlo až v roce 1993! Pouhých patnáct let tak vůním Hugo Boss stačilo k tomu, aby si v branží vybudovaly své neotřesitelné postavení.

S trochou nadsázky totiž můžeme říci, že okouzlení některou z vůní Hugo Boss pro zcela drtivou většinu mužů, kteří oblast parfémů alespoň trochu sledují a nedají se utáhnout na vařené nudli, znamenalo svého druhu iniciační obřad. Jinými slovy, obdobím, kdy například Hugo Boss Bottled představovala synonymum mužské vůně, si prošel každý z nich.  Což určitě nemyslíme čistě jako  kompliment.

Skutečně celosvětová sláva, již si charakter parfémů Hugo Boss postupně vydobyl, totiž samozřejmě nezůstala bez důsledků. Hlavním z nich pochopitelně byla skutečnost, že některý z parfémů Hugo Boss si, můžeme-li trochu přehánět, dříve či později akonec koupil snad každý, koho vůně této cenové kategrie mohly zajímat a na které dosáhl. Řečeno ještě jinak, hugo Boss je tím, co v dešní době s největší pravděpodobností nosí přinejmenším polovina mužů, kteří si zvykli vůně úplně nepodceňovat, a velice často také muži, kterým čouhá sláma z bot, byť ji svými peězi mohu někdy docela dobře zakrýt.

Konečným výsledkem potom je dnešní situace, kdy nosit Hugo Bosse se pomalu stává v podstatě zkouškou výše vašeho sebevědomí a zároveň chvílí pravdy. Samotný  parfém této značky z vás celistvého muže neudělá, a pokud bude vaším jediným vkladem do promýšlení dojmu, kterým na ostatní hodláte působit, výsledek nemůže dopadnout dobře. Zároveň se dnes vždy najdou „odborníci“, pro něž oa typická vůně ztratila svůj kredit díky svému úspěšnému rozšíření.Pokud ale naopak sami před sebou víte, proč zvolit právě vůni Hugo Boss, neexistuje důvod, proč se této značce za každou cenu snažit vyhnout. Některé věci jsou zkrátka dobré, a nedá se s tím nic dělat.

V kategorii: Krása Tags: 

Mohlo by Vás zajímat:

Parfémy Salvador Dali – nesmrtelné vůně Parfémy Salvador Dali – nesmrtelné vůně
Nina Ricci – tvůrce nesmrtelné Lair du Temps Nina Ricci – tvůrce nesmrtelné Lair du Temps
Parfémy Moshino – šílený kloboučník a jeho rozpustilé vůně Parfémy Moshino – šílený kloboučník a jeho rozpustilé vůně
Lanvin Paris – parfémy s nádechem art deco? Lanvin Paris – parfémy s nádechem art deco?
© 8125 ExtraŽivot.cz. Všechna práva vyhrazena. Šíření jakéhokoliv obsahu bez povolení je zakázáno. XHTML / CSS Valid.
Design Theme Junkie.