Back to office – Jak vybrat kvalitní elektroniku do kanceláře?

Léto uteklo jako voda a celé týmy zaměstnanců se znovu po dovolených kompletně potkávají v kancelářích. Někteří dokonce po velmi dlouhé době, protože zaměstnavatelé během pandemie covidu-19 nechali velkou část pracovníků na kancelářských pozicích úřadovat z domova na tzv. home office. To se ale mění, mnohým pracovníkům, jak sami přiznávají, práce z domova nevyhovuje, a zaměstnavatelé je zase chtějí mít pod dohledem.

Pohled na práci z domova se mění. V době před pandemií takto mohlo pracovat asi 10 % zaměstnanců, během lockdownů jich bylo dokonce 60 %. Lidé si na práci z domova chválí především svobodu, ušetřený čas za dojíždění, na druhou stranu jim však chybí kontakt s kolegy a v neposlední řadě se aktuálně bojí domácích účtů za energie. Firmám na home office vyhovuje finanční úspora spojená s uzavřením kanceláří, ale v některých případech připouštějí, že výkonnost podřízených doma může být kolísavá. Ať tak či onak, za zařízení kanceláře je zodpovědný zaměstnavatel a své podřízené by měl adekvátně vybavit pro práci v kanceláři i na home office.

Moderní kancelářské vybavení potřebuje každá firma

Některé firmy připravily během pandemie pro zaměstnance překvapení v podobě zrekonstruovaných prostor či nového zařízení. Obzvláště kvalitní technologie by měly být standardem v každém administrativním provozu. Možná, že i ve vaší kanceláři by něco takového bylo potřeba. Nechte se inspirovat našimi tipy a řekněte si o praktické pracovní pomůcky. A pokud máte výbavu kanceláře ve svých rukou, naše rady oceníte ještě více.

Žádný kancelářský provoz se neobejde bez kvalitního stolního počítače. Optimální variantou je Acer Aspire XC-1660 s procesorem Intel Core i5, operační pamětí 8 GB a SSD mechanikou 512 GB. K tomu je samozřejmě třeba ergonomická bezdrátová myš, která nezatěžuje ruku v zápěstí a zajistí tak pohodlí i při několika hodinách práce. Tyto požadavky splňuje například Logitech Lift.

Acer Aspire a vertikální myš Logitech Lift

V žádné kanceláři nesmí chybět tiskárna. Pro velké provozy je vhodné pořídit laserovou tiskárnu, nicméně v dnešním online světě není již hromadné tisknutí dokumentů potřeba, ani to není ekologické. Optimální řešení tak představuje barevná inkoustová tiskárna HP Ink Tank, kterou lze připojit online a bezdrátově pomocí Bluetooth. Zvládne tisknout do velkosti A4, a to až 8 stránek za minutu. Vyznačuje se nenákladným provozem, přičemž hladinu inkoustu lze jednoduše vizuálně kontrolovat. Samozřejmostí je integrovaný skener a kopírka.

HP Ink Tank s bočními zásobníky na inkoust

S tiskem je úzce spjato skartování. Interní firemní dokumenty by neměly končit jen tak pohozené v tříděném odpadu, a to ať už zaměstnanec pracuje z domova nebo z kanceláře. Problém řeší skartovačka. Do kanceláře se hodí model Hama Premium Autom120, který je tichý a zvládá likvidovat i platební karty.

Hama Premium Autom120

Pro kvalitní internetové připojení v kanceláři použijte výkonný router, například Mercusys MR70X, který poskytuje skvělé pokrytí a nabízí přenos dat s rychlostí až 1 800 Mb/s a také možnost vytvoření sítě pro hosty. Pro větší prostory je vhodné použít mesh systém, který umožní pokrytí i v místech, kam obvykle Wi-Fi signál nedosáhne. To hravě zvládne TP-Link Deco X60 se třemi směrovači a pokrytím až 650 m². Využití tak najde i ve větších kancelářských provozech.

Mercusys MR70X a TP-Link Deco X60

Návrat na home office?

Samozřejmě nesmíme zapomenout na možný návrat na home office. K tomu je potřeba adekvátní notebook s velkou obrazovkou a dostatečným výkonem. Jako ideální pomocník se jeví Lenovo Ideapad 3 se sedmnáctipalcovým displejem, procesorem AMD Ryzen 5, 8GB operační pamětí a diskovou kapacitou 128 GB SSD a 1 TB HDD. Full HD displej s antireflexní úpravou nepoškozuje oči a reproduktory s technologií Dolby Audio zase najdou uplatnění během konferenčních hovorů.

Lenovo Ideapad 3

Váš pracovní čas by měl být věnován práci, a ne čekání, než se vám otevře mail, zapne prohlížeč, nebo nahraje obrázek do prezentace. Tak se nenechte zdržovat starými nástroji a pořiďte si odpovídající pomocníky, které všechny pohromadě najdete třeba na e-shopu ElectroWorldu.

V kategorii: Jak na to, Počítač

Mohlo by Vás zajímat:

Bývalí zaměstnanci Renturi založili společnost Medilam, vyšetřuje se možný únik dat a klientských kontaktů Bývalí zaměstnanci Renturi založili společnost Medilam, vyšetřuje se možný únik dat a klientských kontaktů
Zjistěte, kdy slaví svátek různá jména Zjistěte, kdy slaví svátek různá jména
Jak vybrat příslušenství pro domovní čistírnu? Jak vybrat příslušenství pro domovní čistírnu?
Jak vybrat stan pro pěší toulky přírodou Jak vybrat stan pro pěší toulky přírodou
© 0654 ExtraŽivot.cz. Všechna práva vyhrazena. Šíření jakéhokoliv obsahu bez povolení je zakázáno. XHTML / CSS Valid.
Design Theme Junkie.