Dolce a Gabbana – luxus ve znamení hvězd showbusinessu

V roce 1985 založily dva milánští designéři a módní návrháři Domenico Dolce a Stefano Gabbana firmu, jejíž značka nesoucí příjmení obou z nich vylétla do světa podobně jako jiné italské luxusní značky a stejně tak se velice rychle stala symbolem luxusu a avantgardního přístupu k módě. Během necelých 25 let se znak DaG, symbolizující firmu Dolce a Gabbana rozšířil po celém světě a butiky s luxusním italským oblečením a módními doplňky můžeme najít ve všech světových metropolích od New Yorku a Sao Paula přes Londýn a Paříž až po Soul a Tokio. Velice rychle se zároveň tato značka stala velmi oblíbenou mezi hollywoodskými celebritami a tak mezi propagačními tvářemi Dolceho a Gabbana nechybí taková jména jako jsou Fergie, Jennifer Lopez, Gisele Bündchen, Michelle Williams, Madonna, Monica Bellucci, Ashanti, Christina Aguilera, Isabella Rossellini, Debra Messing nebo Kylie Minogue.

Základním záměrem milánských návrhářů je navrhovat luxusní módní zboží velice avantgardního ražení. Specializují se zejména na návrhy spodního prádla, slunečních brýlí, obuvi, plážového oblečení a v neposlední řadě také na parfémy, které nás zde zajímají nejvíce. Firma je ve skutečnosti rozdělena do dvou divizí. Luxusnější a také podstatně dražší výrobky nesou označení Dolce Gabbana čteno bez pomlky. Tato část firmy je specializována na návrhy těch nejdražších večerních rób a je nutno uznat, že normální smrtelník se k podobnému výrobku jednoduše nemá šanci dostat stejně jako je zvykem, že na českých silnicích nevídáme příliš často vozy jako jsou Ferrari či Masserati. Dostupnější je potom druhá, lidovější divize známá pod označením DaG.

Dolce a Gabbana pro ženy

Dolce a Gabbana mají své portfolio parfémů založené na čtyřech základních řadách, které nesou názvy Classic, Sicily, Light Blue a The One, přičemž všechny řady kromě Sicily nabízejí jak parfémy určené pro ženy tak zároveň jejich mužské protějšky. Řada Classic se ve své ženské verzi vyznačuje hlubokými tóny jasmínu, černé růže a ibišku ve svém vršku. Střed charakterizují vůně blízké sicilskému bergamotu s jemným závanem zimolezu. Celkové tělo je ve svých spodních partiích podpořeno výrazem chalcedonu a vůněmi santalového dřeva a bílého pižma. Řada Sicily, určená výhradně pro ženy má podobnou konstituci jako řada Classic, ovšem jednotlivé složky jsou obsaženy v jiném poměru a tak lze říci, že celkově je řada Sicily extravagantnější a zároveň luxusnější. Lechtivý reklamní spot propagující řadu Light Blue může sice někoho odradit přílišnou otevřeností, na druhou stranu ale poměrně dobře vystihuje náladu těchto parfémů. Hlava je tvořena vůní sicilského cedru a jablka Granny Smith a navozuje náladu prázdnin strávených na italském pobřeží. Srdce těchto parfémů je charakteristické tóny bambusu, jasmínu a bílé růže. Celý vznešený a odlehčený výraz je podtržen spodními variacemi na téma citrónového dřeva a pižma. Nejluxusnější řada parfémů od Dolceho a Gabbana, The One, již svou zlatavou barvou a velice zajímavě působícím falkonem přitahuje pozornost. Výšky jsou tvořeny směsí ibišku a sicilského cedru. Srdce je hrou s vůněmi ve znamení černé růže a bambusu. Celkové luxusní vyznění je podpořeno směsí pižma a santalového dřeva.



Sponzorované odkazy
V kategorii: Krása Tags: 

Mohlo by Vás zajímat:

Parfémy Salvador Dali – nesmrtelné vůně Parfémy Salvador Dali – nesmrtelné vůně
Nina Ricci – tvůrce nesmrtelné Lair du Temps Nina Ricci – tvůrce nesmrtelné Lair du Temps
Parfémy Moshino – šílený kloboučník a jeho rozpustilé vůně Parfémy Moshino – šílený kloboučník a jeho rozpustilé vůně
Lanvin Paris – parfémy s nádechem art deco? Lanvin Paris – parfémy s nádechem art deco?

Přidat komentář

Odeslat komentář

© 2018 ExtraŽivot.cz. Všechna práva vyhrazena. Šíření jakéhokoliv obsahu bez povolení je zakázáno. XHTML / CSS Valid.
Design Theme Junkie.