10 tipů jak opravdu zhubnout

Většina z nás se potýkala alespoň někdy v životě s touhou o dokonalé postavě. Myšlenky na hubnutí, vyhledávání různých diet, cvičební plány, ale pořád ne a ne zhubnout. Zřejmě bude něco špatně. Přečtěte si následující typy, jak nejlépe zefektivnit své snažení.

VODA

Velmi důležité je dodržovat pitný režim, ať už chcete zhubnout nebo ne. Přísun velkého množství tekutin, vychází to kolem tří litrů denně. Během diet je doporučeno pít neslazenou vodu nebo bylinné čaje. V lékárně se dá koupit několik druhů čaje, které jsou speciálně na podporu hubnutí. Jedná se bylinné nebo bílé čaje. Ty dokážou člověka zasytit a navodit pocit plnosti.  Pozor ale na množství čaje. Nesmí se to přehánět. Vždy si přečtěte doporučené denní množství, kolik toho vlastně můžete vypít.

PSANÍ

Pokud stále tvrdíte, že nic moc nejíte a ve skutečnosti trpíte silnou nadváhou, zapisujte si to, co během dne sníte. Nakonec budete překvapeni, jaký přísun potravin vlastně máte. Je nutné, abyste nepodváděli sami sebe, a všechno, opravdu každý kousek si pečlivě zapsali. K tomuto soupisu si najděte tabulky energetických hodnot a sami poznáte, jak velký příjem vlastně máte.

SCHOVAT

Ukryjte všechno, co by Vás mohlo lákat. Staré dobré pořekadlo, co oči nevidí… je zde namístě. Pokud nebudete mít na očích žádné lákadla, nebudete se do nich chtít pouštět. Uvidíte-li stůl plný grilovaných dobrot, je jasné, že se Vám budou sbíhat sliny a prostě neodoláte. To stejné se sladkostmi, zmrzlinou nebo třeba dortem. V kuchyni se snažte držet bez viditelných potravin. Tím pádem Vás to nebude lákat a nebude mít nutkání pořád něco jíst. Optický klam je dokonalý.

MALÝ MODRÝ TALÍŘ

Barvy hrají velmi výraznou roli v našel životě. A ve stravování tomu není jinak. Zamysleli jste se někdy nad barvou nádobí a souvislostí s našimi stravovacími návyky? Pokud si tak proberete potravin, rozhodně si raději dáte krásně žlutý banán nebo oranžový pomeranč, než nahnědlé ovoce. Shnilé ovoce nám rozhodně k chuti nepřidá. Význam barev je velmi důležitý. Věděli jste například, že červená barva podporuje chutě k jídlu a modrá je naopak tlumí? Proto zkuste si pořídit modrou stolovací soupravu a uvidíte, jak klesne Vaše chuť k jídlu. Jezte z menších talířků, protože na ty se vejde menší porce a opticky vypadá, že máte plný talíř, ale ve skutečnosti toho tolik nesníte.

FOTKA

Opět jsme u vizuálního hlediska. Žasnete nad tím, jak tlustí lidé se mohou pořád a pořád nacpávat tučnými jídly z rychlého občerstvení? Představte si sebe, jak se na Vás někdo dívá. Běhá Vám mráz po zádech? Najděte si nejlépe svoji, ale možno i někoho cizího, na jehož obličej si nalepte ten svůj, v nějaké dost nelichotivé podobě. Vždy když budete mít chuť na něco sladkého nebo pocit se přejíst, podívejte se na fotku a představte si, jak moc ještě přiberete. Odstrašující případ si dejte na ledničku a všude tam, kde Vás přepadá pocit hladu. Uvidíte, jak rychle Vás chuť na jídlo přejde.

PRÁCE

Všimli jste si, že pokud máte dostatek práce občas zapomenete se i najíst? Hoří Vám termín v práci? Máte neodkladné vyřizování? V takovýchto situacích se občas stane, že prostě na jídlo nemáte čas a vlastně ani chuť, protože víte, že potřebujete něco neodkladně udělat a jídlo by Vás jen zdržovalo. Práce, práce a stále jenom práce. Jídlo je v takové situaci prostě zbytečnost, kterou rádi vynecháte. A vlastně Vám to ani nedochází. V mysli máte úkol a ne jídlo. Jíst se sice na jedné straně musí, to je jasné, ale na druhé straně je hubnutí zajištěno. Pokud si dáte nějaké úkoly, které budete muset bezodkladně splnit, třeba i v domácnosti nebo si najdete nového koníčka, na jídlo přestanete myslet a budete se věnovat činnosti. Omezení v jídle se výrazně projeví na úbytku váhy.

KROKY

Chůze je velmi účinný způsob, jak se co nejvíce rozhýbat. Nebuďte leniví a nejezděte výtahem. Choďte po schodech. Nejezděte autem na nákupy, k doktorovi, za kamarády. Prostě si tam zajděte. Budete na čerstvém vzduchu, který organismu jedině prospěje, a zároveň se projdete, rozhýbete celé tělo. Každý pohyb, který vykonáte navíc, je jen prospěšný. Proto neparkujte přímo před obchodem, ale dále, abyste museli vykonat pár kroků. Zpevníte si tělo, uděláte něco pro svou postavu a ještě se příjemně protáhnete.

ODMĚNY

Rozhodně je špatně, pokud si myslíte, že hubnutí je nutné zlo, které musíte podstoupit. Zkuste se na to podívat z jiného pohledu. Berte to jako zábavu, jako něco, jehož výsledek může pozitivně ovlivnit další Váš život. Zkuste si shazování kil užívat. Jakmile se dostanete do starých riflí, oblečete šaty nejmenší velikosti, hned Vám stoupne sebevědomí na vyšší úroveň. Stanovte si cíl, kterého byste chtěli dosáhnout. Po splnění, alespoň částečně tohoto cíle se odměňte. Nemusí to být nutně nějaká sladkost, díky které byste opět mohli sklouznout na svá původní kila, ale třeba nějaký super kousek oblečení, po kterém již dlouho toužíte nebo si dopřejte masáže a podobně.

VYČIŠTĚNÉ ZUBY

Bohužel je to tak, ale večer když sedíte u televize tak Vás většinou přepadne chuť na něco dobrého. Je prokázáno, že člověk má večer větší hlad, než během dne. Ono je to dáno tím, že během dne má pořád nějakou činnost. Večer většinou každý jen sedí u televize nebo u knihy a nutkání na něco dobrého je tady. Zkuste si zahrát s chutěmi. Než si vezmete něco dobrého, běžte si vyčistit zuby nebo si propláchněte pusu ústní vodou. Sami okusíte, jak Vám jídlo nechutná. Kombinace zubní pasty a většiny pochutin je nechutná. Ono samotná chuť v ústech po zubní pastě tlumí chuť na jídlo. Uděláte něco pro svou postavu, ale co víc, i pro svůj chrup.

SEX

Pokud máte chuť na sex, tak do toho rozhodně běžte. Je to výborný prostředek na spálení několika kalorií, nemyslíte na jídlo, a pak jste tak vyčerpaní, že rovnou jdete spát a nebude čas na večerní přežírání. Navíc uděláte radost nejen sobě, ale i partnerovi.



Sponzorované odkazy
V kategorii: Krása, Zdraví Tags: 

Mohlo by Vás zajímat:

Objevte cvičení pilates Objevte cvičení pilates
Guarana a vliv na hubnutí Guarana a vliv na hubnutí
Hubnutí s Pu-erh čajem Hubnutí s Pu-erh čajem
Jak na zrychlení metabolismu Jak na zrychlení metabolismu

Komentáře k článku "10 tipů jak opravdu zhubnout"

Přidat komentář

Odeslat komentář

© 2018 ExtraŽivot.cz. Všechna práva vyhrazena. Šíření jakéhokoliv obsahu bez povolení je zakázáno. XHTML / CSS Valid.
Design Theme Junkie.